Første nationale trivselsmåling på de gymnasiale uddannelser er på vej

Med gymnasiereformen blev det vedtaget, at elever på de gymnasiale uddannelser skal svare på en årlig trivselsundersøgelse. Nu er ekspertgruppen, der skal udvikle målingen, nedsat.

Source: https://www.uvm.dk/Aktuelt/rss/rss/Alle-nyheder.rss


Author: tso

Just another HTMLy user.